De Wiener Typen II

Wiener Typen II

Aufgrund des großen Erfolgs und der Nachfrage haben wir einen zweiten Teil zu “De Wiener Typen” verfasst und widmen uns heute neuerlich einigen einzigartigen, typisch wienerischen Gemütern.

Da Oaschgräuler

A Ǫaschgräuler håt ka eigene Meinung. Der duat und måcht, wås æm sei Fuagsetsda auschǫfd. Und er is zu am jeden liab und sågt gegen nix a Wǫat. A wenn`s fǫisch is, er nickt und sågt “”. In Wiaklikheid is er a freiwülliger Sklave.

Reklame

Es Gfrasdsackl

Des Gfrasdsackl is a fǫischa Fuchdsga und is mit Vursicht zu geniessen. Er nimmd an jeden mit`n Schmäh – hǫid da fųarn de Dia auf und hintarucks schdöld er an des Haxl. Des Ǫaschloch!

Es Simandl

A Simandl is a ǫarma Deifl. Irgendwia håt er ned de Eia sei Meinung zum sǫgn und sei Lebm zum lebm. Er schdęd komplett unta da Fuchtl seina Oiden. Wånn de blęart: “Hupf!, frǫgd er no:Wia hoch?”. Richtig lad khent er an duan.

Es g`schupfte Dirndl

Sie is a resches Madl und bei an jeden Schas dabei. Mit ihr håt ma recht a Hetz und sie kuhdart a ǫiwäu. So ane soilt ma se wǫarm hǫidn.

* Dieser Text wurden von mir in Lautschrift gemäß dem Wörterbuch der Wiener Mundart verfasst.

Gwölnnåchweis: Wörterbuch der Wiener Mundart; Maria Hornung und Sigmar Grüner, 2. Auflage 2020 [ISBN 3-209-03474-5];
Reklame

Schreibe einen Kommentar

Ihre E-Mail Adresse wird nicht veröffntlicht.

Schaufenster

Kategorien

Ebenfalls interessant